onsdag 11 juli 2018

Mwanga School for the Deaf

Hej igen!
Nu är jag inne på min sista vecka här i Tanzania. på måndag den 16 juli åker jag hem igen.
Den här veckan har jag varit på dövskolan i Mwanga. Jag var ju däri december också, men då hade de slutat med undervisningen. Nu var eleverna inne på sin andra vecka efter ett "vinter"-lov. Så nu ska de vara i skolan till i december, då läsåret är slut.




Här är några av de elever som har brevvänner på Östervångsskolan:

.
Innan vi, Madeleine, Alfred och jag besökte dövskolan var vi på safari i SERENGETI!
Det var en fantastisk upplevelse och här är mina två första bilder:



Hoppas ni kan se girafferna!
Nu blir det nog inga fler inlägg den här gången. Vi ses i Lund och i Sverige snart!!
Elsa

2 kommentarer:

  1. Spännande att följa din resa o upplevelser. /Elna

    SvaraRadera
  2. Hej Elsa! Vi kommer ses på Sekomu i Jan 19. Du får gärna kontakta mig när du ser detta så kan vi höras vidare! /Annika

    SvaraRadera